Iklan Utama

Rakan-rakan FB

Friday, October 22, 2010

Last Week..

Fuhh... x sangka, pejam celik pejam celik.. dah pun sampai setaun ambe bekerja. sebelum ni x pernah terpikir pun mampu habiskn sampai ke minggu2 terakhir ni.. dan dalam mase2 terakhir ni jugak, hati aku terdetik utk mencari sesuatu pendekatan y baru dlm hidup aku.. sambg kontrak @ fulltime? huhuhu.. dalam mase y same, datang pulak minat baru y sebelum ni x penoh terpikir nk jd serius.. DSLR.. tp aku rase teruja sgt utk peg jauh dgn dslr, sbb sbelum ni kalo aku x minat, mmg xkan sentuh pun.. bile aku mule berjinak dgn model2 y mungk aku beli, datang pulak faning2 utk pilih model mane y sesuai.. bile2 dipikir2 kn, peratus y paling tinggi y akan aku ambk ialah nikon d90.. fulus pun buleh tahan nant keluor.. tp insyaALLAH, akan dibackup smula dgn keje2 side income y aku buat sebelm2 ni..

No comments:

Post a Comment

Like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...